Nadat de Brailleliga er vorige herfst voor koos om samen te werken met Secondfloor ontwikkelde het bureau nu een eerste campagne voor haar nieuwe klant. Dat deed Secondfloor in het kader van de « Week van de Brailleliga », die loopt van 13 tot en met 26 maart.
In de nieuwe campagne focust de Brailleliga vooral op zelfstandigheid voor blinden en slechtzienden. Zo komen we in aanraking met het verhaal van Sylvie, die haar zicht verloor op haar vijfde, maar nog steeds van de goede dingen in het leven geniet in alle zelfstandigheid. De campagne wordt uitgerold via een televisiespot ontwikkeld door Toast, een radiospot van de hand van Bubbles, affiches in de Brusselse metrostations, POS-materiaal en verschillende fieldacties.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]